۲۷ شهریور ۱۳۹۲، ۹:۵۳

جعفری در گفتگو با مهر:

پیمانکار ورزشگاه حافظیه باید بازخواست شود/ دو میلیارد تومان را هدر دادند

پیمانکار ورزشگاه حافظیه باید بازخواست شود/ دو میلیارد تومان را هدر دادند

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز می‌گوید در بازسازی چمن ورزشگاه حافظیه شیراز حدود 2 میلیارد تومان هزینه شده است ولی چمن این ورزشگاه مثل زمین خاکی شده. او همچنین می‌گوید پیمانکار این ورزشگاه باید بازخواست شود.

جعفر جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص کیفیت بسیار بد زمین چمن ورزشگاه حافظیه با وجود بازسازی این چمن در سال گذشته، اظهار داشت: برای شهر شیراز زشت است که چمن حافظیه به خاک تبدیل شود. پیمانکاری که این زمین را بازسازی کرد زیر نظر اداره ورزش و جوانان استان کار کرده بود نه زیر نظر باشگاه. آنها حدود 2 میلیارد تومان از بیت المال را هدر دادند. همان موقع تعدادی از مسئولان استان مانور دادند که چمن حافظیه بسیار خوب شده است.

وی افزود: با این حال بعد از گذشت چند ماه، این چمن نابوده شده است. به نظرم باید این مسئله پیگیری شود. ما دلمان می‌سوزد که این حرف را می‌زنیم. باید پیمانکاری را که مسئول این کار بوده بازخواست شود.

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی همچنین در خصوص انتقال مسابقات فجر به زمین چمن مصنوعی دستغیب،گفت: ما نقشی در این تصمیم نداشتیم. هیات فوتبال قصد داشت زمین حافظیه را پیش از حضور ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا درست کند و به همین خاطر به فدراسیون نامه نوشت که ما به زمین دستغیب برویم ولی سازمان لیگ با این درخواست مخالفت کرد.

جعفری در پایان تصریح کرد: باور کنید بازی روی چمن مصنوعی به درد ما هم نمی‌خورد. خودمان هم روی این زمین مصدوم داده‌ایم. اینکه این مسئله را به نتایج فصل قبل ما و حضور مجدد یاوری ربط می‌دهند خنده دار است. به خدا اینطور نیست و ما نقشی در این تصمیم نداشتیم.

کد خبر 2137753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha